Yhteiskunta luokittelee mut mielisairaaksi joten se on hyvä kertoa heti alkuun jotta ymmärtäisit kyseenalaistaa mun jutut paremmin.

Itse tässä kirjoitan tätä tekstiä nyt elämäntilanteessa, jossa olen menettänyt käytännössä kaiken. Kaikella tarkoitan tähän fyysiseen maailmaan sidottuja asioita joita me kaikki on opittu tai ainakin meitä on yritetty opettaa arvostamaan ja tavoittelemaan, ura, perhe, koti, puoliso, harrastukset, ystävät, mitä näitä nyt on. 

Koska onnihan tulee näistä vai? Vaikka sun kulttuurissa olis opetettu onnen tulevan jostain muusta, niin kauan ku kaava on se että sitä pitää tavotella jostain itsensä ulkopuolelta niin kantsii kyseenalaistaa. 

Kyseenalaistaminen on ensimmäinen askel ymmärrykseen. Sulle on annettu aivot jårkeä ja loogisen ajattelun kyky, älä tyydy siihen että muut ajattelee sun puolesta.

Mä oon tehnyt sitä liian pitkään ja vielä tänkin ikäsenä huomaan miten iskostuneita jotkut mun ajatukset j uskomukset on. Kaikkein tiukimmat harhaluulot (joista irti pääseminen ironisesti on leimannut mut harhaiseksi yhteiskunnan silmissä) on itseasiassa ollu onnellisuuden edessä koska todellinen onni löytyy mun kokemuksella siitä kun ihminen kasvaa itsekseen.

En mitenkään pidä itteäni ketään viisaampana tai edistyneempänä millään tasoilla koska sermmonen vertailu on täysin merkityksetöntä, päämäärähän ei muutu olit sä sitten matkan alussa tai viimeisellä mutkalla.

Päinvastoin, mähän olen sssekopää pipariakka yhteiskunnan eli joidenkin muiden ihmisten määritysten mukaan, se on tärkeä asia muistaa jotta ymmärtää miten tärkeää on kyseenalaistaa aivan kaikki mitä sulle yritetään syöttää tai tarjotaan.

Mä kirjoitan tätä nyt koska mä olen tällä hetkellä onnellisempi kuin oon ikinä ollut. Koska jos mä olisin tilanteessa missä olin viimeset 20 vuotta eläessäni onnellisena yhteiskunnalle tärkeänä yhteisön jäsenenä lukenut jonkun väittävän sen olevan onnellisin IKINÄ kun se on menettänyt KAIKEN niin kyllä mä ainakin kyseenalaistaisin ja paljon.

 

Toivon että kirjotatte kommentteja paljon, siihen ei tarvi rekisteröitymistä ja voi tehä anonyymisti jotta se olis mahollisimman helppoa koska mä toivon, nii, kyseenalaistamista.

Kyseenalaistakaa vaikka tämä:

Those who are able to see beyond the shadows and lies of their culture will never be understood, let alone believed, by the masses.”Plato